Український підрозділ Nestlé збільшив обсяги виробництва на 7–8% у 2024 році.
Про це повідомив генеральний директор компанії в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі, інформує «Інтерфакс-Україна».
Гендиректор підкреслив, що зростання стало можливим завдяки безперервній роботі фабрик, зокрема в Харкові, який щодня зазнає російських обстрілів. Дзанеллі пояснив, що стратегія Nestlé в Україні зосереджена на адаптивності на всіх рівнях.
За його словами, це включає реакцію на змінні споживчі тенденції, коригування асортименту продукції та їхнього розміщення, зміну термінів рекламних кампаній і трансформацію комунікацій.
На наступний рік CEO компанії прогнозує збільшення потужностей в Україні на 10%. Він також впевнений, що зростання інфляції призведе до підвищення цін на продукти харчування. Крім того, Дзанеллі очікує посилення дефіциту кваліфікованих працівників.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Nestlé інвестує майже $200 млн у розширення виробництва лінійки продуктів Nescafe у Бразилії. Компанія має намір консолідувати бренд як засіб для продуктів із вищою доданою вартістю, попит на які швидко зростає в країні.